سری دوم اس ام اس های تیکه دار و زهر دار ۹۲
دهـکــده ادبـیــات پـاســارگــاد
به وبلاگ خودتون خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید
خیلی وقت است که کــــات گفته ام . . . ولی تو همچنان برایم بــــازی میکنی . . . «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ می دونی چیه رفیق؟ اگه از زندگی کسی می ری بیرون ، سعی کن کامل بری بیرون حتی پوست تخمه هاتم جمع کنی با خودت ببری… «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ مقصر خود ماییم عشق را به کسانی ارزانی میکنیم که از زندگی ، جز آب و علف روزانه، نه میفهمند , نه میخواهند! «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ به بعضی ها باید محبت و معرفتتو قطره قطره با قطره چکون بدی چون جنبه همشو یکجا ندارن … چون یه دفعه میزنن زیر همه چیز ! «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ نشسته ام… _ کجا؟ کنار همان چاهی که تو برایم کندی…. عمق نامردی ات را اندازه می گیرم «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ همه درست شبیه هم هستند فقط بعضی ها بهتر و باورکردنی تر دروغ میگویند ! «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ تنها چیزی که تو زندگیم به صورت تخصصی بهش تسلط دارم ، انتخاب آدم های اشتباه برای دوست داشتنه ! «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ بعضی آدما مثل لیوان میمونن … زیادتر از ظرفیت که بهشون بها بدی سر ریز میکنن ، اول خودشونو به گند میکشن بعد دور و برشون رو ! «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ گاهی فکر میکنم … بعضی هاااا همان بعضی هاااا بمانند بهتر است ! «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ حالم از کلمه ی “عزیزم” و “عشقم” بهم می خوره… من رو همون “ببین” صدا کن; بی ریایی شرف دارد به ریا کاری . . . «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ آنقدر مرا از رفتنت نترسان، قرار نیست همیشه بمانیم ! روزی همه رفتنی اند . . . ماندن به پای کسی معرفت میخواد نه بهانه ! «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ حس خوب داشتن حال خوب داشتن روز خوب داشتن نعمتیست که رفتنت به من هدیه کرد ! «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ بعضیا مرگ مغزی شدن انگار ! هر روز قلبشون رو اهدا میکنن به یکی ! «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید راست میگه یا دروغ … اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا که با چشمشون دروغ میگن «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ فکر میکردم اگه قلبم باهات صاف باشه همه چی حله ، ولــی اشتباه فکر میکردمو جاش دهنم صاف شد «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ فکر میکنی از تو تنفر دارم ؟؟ اشتباه میکنی ! من به تو فکر هم نمیکنم، چون تنفر هم یه نوع احساسه و تو لیاقت هیچ احساسی رو نداری ! «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ ترکت میکنم و تنهایت میگذارم… تا بیش از این انرژی ات را صرف نکنی برای… صادقانه دروغ گفتن… «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ گاهی به بعضـــــیا باید گفت : ” عزیزم اگه برام بـــزرگ شده بودی ، فقط به خاطر خطـــای دیــدم بود ” ! «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ هر وقت در فریب دادن کسی موفق شدی ، به این فکر نکن که اون چه قدر احمق بوده ! به این فکر کن که چه قدر بهت اعتماد داشته و تو چه قدر پست و بی وجدان بودی، که از این اعتماد سوء استفاده کردی ! «♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥»«♥ خنده ام میگیرد… وقتی پس از مدتها بی خبری، بی آنکه سراغی از این دل بگیری… می گویی دلم برایت تنگ است … یا دلم را به بازی گرفته ای، یا معنای واژه ها را خوب نمی دانی ؟ دلتنگی … ارزانی خودت، من دیگر دلم را به خدا سپرده ام…

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط نــاهـــــیــد
آخرین مطالب